Pull my hair



Ibland blir jag så himla sysslolös, och när jag blir det väljer jag ändå inte att blogga. Det måste vara väldigt svårt att vara kenza, blondinbella eller kissie eftersom att de ständigt måste hålla igång bloggen för att inte förlora några läsare, och det är också viktigt att man håller bloggen intressant genom bilder och annat. Jag är nog helt enkelt för lat. Jag skulle kunna dela med mig av en massa bilder men det gör jag inte. Jag har kommit på en sak. Jag bloggar inte när jag är sysslolös, jag bloggar när jag är ledsen. För när jag bloggar så tänker jag på annat, och då blir det också på sätt och vis mycket roligare att göra det eftersom att det ger mig något.

Jag är ledsen. Uttråkad. Sårad. Besviken. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, förutom att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0