10:e januari

Imorgon börjar skolan. Det är två veckor kvar av höstterminen, och sen sätter vårterminen igång. På ett sätt ska det bli skönt att börja skolan igen för när man befinner sig i en deppig period så är det skönt när man får något att sysselsätta sig med, och skolan måste ju vara den bästa sysselsättningen som finns.
Lite andra tankar jag har haft idag:

Katrin Zytiomerska svarar väldigt drygt på sina läsares frågor..
Mogis har nya kläder på sig varje dag..
Jag är sugen på chips med dipp..
Vi går mot ljusare tider..
5 månader kvar till studenten..
Kissie är 18 år och har redan gjort flera läppförstoringar och ska nu även skaffa sig större bröst..

Som ni märker så läser jag många bloggar, och dessa är det:

Carolina Gynning
Sofi Fahrman
Elin Kling
Blondinbella
Katrin Zytiomerska
Kissie
Kenza
Lisas place
och ibland Mogis..

Jag har ingen favorit, alla är intressanta på sitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0