Collette

NatashaPolyVogueRussia03.jpg image by designscene

Jag var som sagt inte stormförtjust av Paris shopping, men jag tror att stor del berodde mest på otur. Jag har aldrig varit i Paris i förut och visste inte riktigt vart jag skulle gå, men jag håller fast vid att Paris är mer lämpat för rika människor som shoppar dagligen på Chanel och Roberto Cavalli. För er som ska åka dit vill jag dock tipsa om en riktigt häftig butik som har alltifrån supercoola mobiler till högklackade Louboutins. Collette heter den, och finns på St. Honoré, lyxgatan i Paris. När jag var där hade dom en utställning på andra våningen. Det var bilder på Natasha Poly och alla möjliga outfits på dockor som jag tror var plagg som hon själv har burit, antingen privat eller på catwalken. Vackert var det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0