Second comes first



Det finns så mycket fint i second hand butiker, okej kanske inte i alla, men de flesta som man går in i. Jag tog en liten sväng förbi några idag med David och jag hittade tre fina klänningar men dock så kostade alla runt 800 spänn och nej, det är dom inte värda! Det är faktiskt lite konstigt att det kan vara så dyrt på second hand, man tycker ju att en klänning minst ska kosta 300. Däremot så hittade jag en liten finare klänning på en annan second hand butik som kostade runt 600 kronor, den var i spets med ett svart band i midjan och jag tänkte direkt på den som en klänning för studentbalen, men så slog det mig att jag tar ju först studenten om ett år, men jag vill ändå ha den klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0