Shopaholic




Jag har läst boken, och tyckte att den faktiskt var bra, och lite små rolig såklart. Det är lite intressant att se hur hon går in i en butik, hittar något och tänker direkt att den måste hon köpa, och så gör hon det. Det är ju så ofta som man själv hittar mycket, men inte köper man varje plagg för det. Ett exempel i boken är hur hon går ut ur kontoret på sin lunch rast och går förbi ett fönster där dom har fått in en ny Hermes scarf, och hon går in i butiken och sen har hon spenderat typ 4000 spänn. När jag sen ser reklam på tv:n så tycker jag bara att den verkar väldigt fånig och överdriven, jag tappade helt lusten till att se den. Men, jag ska nog göra det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0