Let's dance

Haha wow, kollade för första gången på let's dance ikväll och det var faktiskt riktigt kul! Det som fick mig att kolla var såklart blondinbella, tidigare gillade jag inte alls henne, och jag hade väl inte direkt någon anledning.. nu tycker jag bara att hon är riktig cool med hennes blogg, förstå vad kul att många läser den och att hon tjänar pengar! Hon var faktiskt duktig på att dansa, men min favorit var helt klart Morgan, skådespelaren från Arn. Jag ska nog kolla en del fredagar till, om man är hemma. Dessutom skrattar man ganska mycket också, för det är kul att se hur kändisar som aldrig har dansat på det sättet förut får prova på det nu. Titta ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0