Bakom scen



Jag har nämnt tidigare att jag har två mål i livet, att antingen bli modeskribent eller modestylist, att frilansa som reporter i utvecklingsländerna är också något som jag har börjat intressera mig för efter att jag hade läst en artikel om konflikten i Kongo. Det är bra att ha många mål och val.



Såhär ser det ut "bakom scen", eller snarare innan själva fotograferingen, man gör ungefär som ett kollage med med bilder, skisser och anteckningar på, och det ser så himla kul ut!



Sedan testar man de olika plaggen för att se om det ser bra ut, det måste minst vara lika kul som att utse plaggen och att få prova dem. Rachel Bilson (till vänster) är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0