Jobbet alla vill ha



Ebba Von Sydow har antagligen det jobbet som jag gärna skulle vilja ha när jag är äldre, hennes blogg är känd över typ hela Sverige, hon får inbjudningar till diverse modevisningar och hon får framförallt resa till modestäder som Miami och Paris. Hennes personliga stil är väl inte direkt i klass med Mary Kate eller Sienna Miller, vilket är också svårt att efterlikna, men jag tycker faktiskt att hon ibland kan ha riktigt fina kläder, och ser framförallt fräsch ut! På bilden har hon en ursnygg vinröd tubklänning med skärp i midjan och visst ser hon fin ut.

Förörvrigt så var jag en snabbis på stan med mamma idag, blev besviken på H&M och Zara då jag hittade något, köpte däremot två blommiga klänningar från Gina tricot och en basic t-shirt från H&M (en vit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0