Dagens vill ha 18/5



Sjukt fin klänning från Forever21, lite "porslin" inspirerat mönster, vilket påminde mig om att jag faktiskt har en klänning från H&M's förra sommarkollektion, med blåa blommor på. Om jag åker till USA så ska jag shoppa galet just från den butiken, dom har ju grymt fina klänningar och dessutom är det bra priser. Min kompis Marcia har nyligen beställt klänningar från Forever21, men däremot så gick frakten på mycket pengar. Så därför är väl min idé, så som många andras, att Forever21 kommer till Stockhom? Jag menar, man kan ju inte bara leva på H&M och Zara ;)

P.S David har köpt Converse, som han är grymt snygg i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

david är en morot :)

2008-05-18 @ 22:46:34
Postat av: Sam

din blogg borde bli nominerad till årets kvinnliga modeblogg typ! :)

2008-05-19 @ 20:52:19
URL: http://samedzlali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0