Bästa sommardan



Bästa dagen på länge, härligt väder och härliga kläder. Jag hade på mig vita shorts, vitt linne och axelremsväska, kort sammanfattat : vit klädd. Tänkte berätta lite kort om min dag, först träffade jag Dagge vid Djurgårdsbron, därefter gick vi ut mot skansen och så tog vi en twister, senare kom Marciaaaa, hon klagade över sina blåsor..igen. Sen satte vi oss vid kanten av Djurgårdsbron och schteeekte (jag har bränt mig på axlarna). Marcel och david kom med en vattenskoter, och jag fick åka för första gången, tjiho! blöt blev jag också..

Nu ska jag strax iväg till Villa Källhagen och äta middag tillsammans med david, palina, gurra och marcel och jag har på mig en riktigt söt vit klänning från H&M med lite puff ner till, så jag har varit vit klädd hela dagen.

Trevlig Lördag, och bränn er inte i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0