Vårskor



Jag tipsar er om:
Vans, Keds och Converse!
Tuffaste skorna du kan ha i vår iallafall, och när jag säger vans menar jag inte deras klassiska, jag menar dom nya som har kommit ut nu till våren, vita är dom iallafall och mycket nättare (dvs mer flickiga). Själv har jag ett par mörkblåa keds (dom som liknar de klassiska vans skorna) och det finns nog inga skönare skor, har hört att converse ska vara väldigt sköna också. Iallafall, som jag har sagt tidigare så ska jag köpa ett par vita converse, och dom här skorna är inte ens dyra!

Men jag måste även tillägga att ballerinas förblir min favorit sko (vilket jag säkert har nämnt nu cirka tusen gånger!)

Kommentarer
Postat av: Roya

Converse är dom absolut skönaste skorna! Inga skor toppar dom.

2008-03-15 @ 21:01:26
URL: http://royaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0