Tillägnad Roya

image1117
(Coola katter)

Vi fann inte varandra direkt i början, men det kom senare, ellerhur? Du är en av dom som står mig närmast och kommer nog alltid att göra för du är den som jag kommer hålla fast vid, klart att vi kommer bråka men vi kommer alltid att hitta tillbaks till varandra för det här är äkta vänskap, och det är inte ofta som man hittar det. Iallafall inte jag. Jag kan berätta allt för dig för jag vet att du kommer lyssna, och jag vet att jag kan vara jobbig ibland och du får lust att slå mig men så är det ibland. Jag har alltid kul med dig och jag är glad att jag alltid kan få dig att skratta. Älska är ett starkt ord, men jag har absolut inga problem med att använda det till dig..


Jag älskar dig :)

/Din vanilla shake


Kommentarer
Postat av: Roya

NAAAAAAAAAAAAAW gumman :)
love you too / cocho shake

2008-03-11 @ 19:48:20
URL: http://royaa.blogg.se
Postat av: Roya

ÅHHHHHHH! så fint!

2009-03-18 @ 18:16:33
URL: http://lifeguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0