I <3 RL




Alla älskar väl Ralph Lauren (eller?), jag tycker iallafall att dom har grymt snygga kläder, speciellt för killar. Visst, jag skulle nog inte säga att deras kläder är särskilt speciella men dom är däremot väldigt klassiska och snygga när som helst. Jag har länge letat efter en vit stickad tröja från Ralph Lauren, but sadly enough så finns det inte så mycket tjejkläder från Ralph Lauren i Stockholm, och det suger(stenhårt!). Får nog ta och åka till USA snart... Det som också är fint med kläder från Ralph Lauren är deras embléen på tröjorna (okej, nu stavade jag helt fel). Vill bara tillägga att det faktiskt inte bara är "Stureplansstekare" som har Ralph Lauren kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0