Fläta till fest?

Amanda Peet, Cuba Gooding Jr., Eva Green, Jessica Biel, Kate Hudson, Keira Knightley, Orlando Bloom, Sienna Miller, Thandie Newton, Victoria Silvstedt, Kate Hudson stack ut i sin glittriga blåsa.


Kate Hudson visar att fläta funkar även till fest. För visst kan man själv känna att fläta är lite av en "slafs" frisyr, visst är det fint men jag tror inte att det är så många tjejer som går i det till skolan, och framför allt inte till fest. Jag brukar ibland däremot ha fläta när jag sover, skönt att få bort håret från ansiktet och jag har faktiskt haft det nån gång till skolan, men då har anledningen nog varit att jag inte har orkat bry mig hur mitt hår ska se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0