Citat

Just because it was on the runway doesn't mean it'll be a trend

Ingen aning vem som sa det men hur som helst så håller jag faktiskt med och det tror jag att många andra gör också. Bara för att en viss klädstil syntes på catwalken betyder inte det att det blir en trend som alla följer. Jag tycker tillexempel inte att allt som visas från olika designers alltid är snyggt, det behöver det inte ens alltid vara från dom designers som man brukar tycka göra fina kläder. Det som vi tycker är snyggt däremot härmar vi, och det är väl inte så konstigt heller. För min del blir jag snarare inspirerad av det som syns på catwalken, för det är ju inte direkt så att jag kan köpa något klädesplagg från Stella McCartneys kollektion, för hur mycket kostar inte en snygg klänning därifrån? Därför är Zara och H&M så bra för att dom har liknande, eller iallafall något man vill ha utifrån ens egna smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0