Blondinbella

Ni vet nog alla vem blondinbella är, och antingen så gillar man henne eller så gillar man henne inte. Till en början tyckte jag inte om henne, och jag kan faktiskt inte komma på någon riktigt bra anledning förutom det att jag tänkte "hon tror att hon är nått bara för att hon har många läsare", men nu när jag själv har börjat blogga (okej det är ingen blogg om mig själv, men iaf) så märker man hur lätt folk kan få en fel uppfattning om sig själv. Jag brukar inte läsa alla blondinbellas inlägg, men vissa är faktiskt intressenta och kolla på tjejen, snacka om att hon har lyckats här i livet! Jag förstår däremot inte hur hon hinner med allt, skola, pojkvän, kompisar, bloggen.. och lite(mycket) till. Jag tror faktiskt att blondinbella är en riktigt gullig tjej som kör sin grej! (Ha, det rimma ju också). Iallafall, jag har absolut inget emot henne och jag tycker hon är ganska cool faktiskt, även om man kan bli lite smått irriterad ibland. But no one is perfect.

Kommentarer
Postat av: márcia

I agreee.. visst ibland kan det bli lite för mkt med hennes jävla sjuka självfötroende som faktiskt gåröver gränsen ibland och bara bli onödigt skryt... men annars så håller jag med dig, dumma lilla soffipropp!

2008-03-05 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0