Skönhetstips



Citron är inte bara en frukt, utan kanske också en skönhetsprodukt. Jag har två naturliga tips att dela med mig av, som endast kräver en citron, lite vatten och solljus.
Första tipset: citron sägs vara en utav dom bättre deodoranterna, så gnugga en citron i armhålan, vänta i tjugo minuter och sen duscha bort det (jag har själv inte testat det ännu, läste om det i Elle ganska nyligen).
Andra tipset: detta tips fick jag från min käre vän Sara, och jag är väldigt tacksam för det! Innan du går ut för att sola, häll några citron droppar i ditt hår och du ska se att det bleker snabbare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har testat det där med citron i håret, det blir grönt!

2008-06-03 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0