Rea rapport

image963
(bild som inte togs igår, filippa till vänster, jag till höger)

Igår var jag på stan med min trendiga vän Filippa, vi spanade in rean på både Zara, H&M, Topshop och Urbanoutfitters. Bäst rea priser går nog till Zara! Där fyndade iallafall jag en mönstrad tunika och på Urbanoutfitters hittade jag en jeansjacka från Wrangler (hade kostat 1015, nu 300) och en svart halsduk, eftersom att jag har tappat bort min från Monki. Nu har jag iallafall tröttnat på rean och ser framemot vårnyheterna, jippie!

Kommentarer
Postat av: Sara (tjuv)

Heeej underbaring!! Blev så glad när jag läste att du tappat bort din svarta halsduk för JAG HAR DEN hemma hos mig!!! Nyår tror jag... Tar med den imorgon! PUSSSS

2008-01-27 @ 21:05:28
Postat av: Filippa

lillmuffen :)

2008-01-31 @ 00:13:17
URL: http://filippaforsberg.blogg.se
Postat av: Anonym

älskar din blogg

2008-01-31 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0