Jag och mitt mode

Vad innebär mode för dig?
En stil man kan skapa själv
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Zara, H&M, Topshop, Monki
Shoppar du second hand?
Nej faktiskt inte, däremot har jag ärvt en del kläder och jag önskar att jag gick mer i Second Hand butiker
Vilken är din favoritdesigner? 
Stella McCartney
Vad är din favorit i vår?
Blommig klänning
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Hm, ganska mycket, men det är inte jag som betalar för mina kläder.
Dyraste plagget respektive billigaste?
Canada Goose jackan, billigaste är väl nått linne från H&M
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Jag tror att jag kommer shoppa mer
Brukar du tröstshoppa?
Ja, men mer "desposhoppa"
Högklackat eller lågklackat?
lågklackat, med andra ord ingen klack alls
Vilken är din drömväska?
Den klassiska Chanel väskan och en stor fet Louis Vuitton bag
Vilket blir ditt nästa köp?
Klänningar och ett par nya vårskor
Favoritblogg?
Ebba von Sydows
Vilka är dina stilikoner?
Mary-kate & Ashely Olsen, Sienna Miller, Keira Knightley
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Högstadiet
Vad vill du jobba med i framtiden? 
Modeskribent eller stylist på Vogue eller Elle
Favoritplagg just nu?
Min klänning från H&M med hjärtan på, som jag tänker spara till våren
Favoritaccessoarer?
Väskor, skor och långa halsband

Kommentarer
Postat av: Roya

Hej du har tagit den där listan från mig :)

2008-01-12 @ 21:42:36
URL: http://royaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0