I <3 London

image972
(bild tagen av mig, det kan man inte tro va?)

Jag har bara varit i London en gång, och det var ett höstlov. Men so what? Jag älskar London ändå, det räcker med att vara där en gång och upptäcka att staden är helt underbar. När jag var där så tänkte jag otroligt inte så mycket på shopping, jag vill heldre göra turistsaker. Det var nog också lite under den perioden som jag inte alls tänkte på mode på samma sätt som jag gör idag, det vill säga att jag inte var lika intresserad. Nu vill jag bara åka tillbaka, och gå i affärer som inte finns här i Stockholm. Det enda köpet jag gjorde var en svart långärmad klänning (som jag älskar) från en butik som jag inte kommer ihåg vad den heter. I <3 London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0