Heath Ledger död



Jag kan inte tro det. Jag blev helt chockad när jag läste om det på Veckorevyn, det är helt ofattbart! Heath Ledger, en av typ jordens snyggaste skådespelare. Allas Casanova, hjälp! Han blev bara 28 år och han hittades i sin lägenhet, man tror att hans död berodde på droger. Men varför? tillsammans med sin exfru har han en dotter på 3 år vid namn Matilda, hur kan man vilja ta livet av sig om man har en familj och en karriär? Helt sjukt, jag kan inte tro det, det känns fortfarande overkligt även fast jag sitter och skriver om det just nu. R.I.P

Kommentarer
Postat av: Sara (sophdiggare)

Hej igen! Ush, det är så hivulens hemskt! Blev totalchockad när jag hörde det! Åhh, komemr sakna hans snygga kropp och ansikte!

2008-01-23 @ 22:37:52
Postat av: márcia

lilla soffiproopp de va kanske inte ens överdos you see... de va typ sömntabletter för han hade grova sömnsvårigheter och det var typ bara en tragisk olycka... precis, vfarför ta livet av sig när man är rik och har en familj:)

2008-01-23 @ 23:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0