Hang in there B

image903
(Älskar klänningen)

Någon som kommer ihåg henne? Den söta inte alls drogade tjejen Britney Spears. Om det är någon som hade ett hemskt 2007 så var det helt klart Britney Spears, fick barn med en idiot ..  glömde liksom bort ens karriär, och fick 3 barn som hon inte riktigt kunde ta hand om på grund av alkohol och droger. Jag älskade Britney Spears när jag var liten och kommer alltid att göra det, jag tror att hon kommer få balans i sitt liv nån gång, men då måste paparazzis i första hand lämna henne i fred.

Favorit låtarna när hon var den som jag ville vara:
Sometimes
I'm not a girl, not yet a woman

Favorit låtarna när hon började visa hennes mer sexiga sida:
Toxic
I'm a slave 4 u
Boys

Favorit låtarna nu:
Gimme more
Fillin' me up

Radar

Den söta oskuldsfulla Britney Spears som alla flickor tyckte om kommer inte tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0