Filmtips



Längesen jag la in ett filmtips så jag tyckte att jag kunde göra det nu. Jag är däremot inte helt säker på om jag har tipsat om den här filmen tidigare, men om jag nu har det så är den iallafall värd en påminnelse. "A walk to remember" är en helt sjukt underbar kärlekshistoria och helt klart i klass med Titanic. Den handlar om att skolans populära kille blir kär i skolans nördiga tjej, och han upplever helt enkelt sitt livs kärlek. Se den, du kommer inte ångra dig, eller ja, om du är känslig så kommer du nog gråta en hel del och kanske bli lite deprimerad.. men den är iallafall superbra och jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Roya

Du borde tipsa om fler kärleks filmer eftersom vi alla vet att du är en sucker för dom. Som ex pride and prejudice etc.
Puss pårej

2008-01-23 @ 21:08:59
URL: http://royaa.blogg.se
Postat av: márcia

sophie du o dina kärleksfiolmer med "fina scener och landskap" hell no go and shit yourself hahahahah!

2008-01-23 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0