Shopaholic? Nej

image1038
Madonna jackan, en utav mina favoriter hemma i garderoben.

Jag skulle inte beskriva mig själv som en shopaholic, visst finns det ett behov att köpa nya kläder då och då, men inget större beroende. Det kan gå ganska långa perioder innan jag köper något nytt klädesplagg, och ja visst, det suktas i butikerna men samtidigt så är det inte så att jag rusar in och köper något bara för att jag "Måsteeee verkligen ha det där plagget". Ibland däremot kan jag känna att jag måste gå ut och spana in vårnyheterna för att sedan kunna skriva lite om det här i bloggen. Det senaste jag köpte kan jag inte ens komma ihåg vad det var för nått, kan ha varit jeansjackan. But my point here is, jag är ingen shopaholic, och det är inget man måste vara bara för att man tycker om att shoppa eller för att man är intresserad av mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0