Rosa rosa rosa



Längesen jag hade på mig något ljusrosa, däremot sover jag i ljusrosa lakan. Jag tycker på något sätt att rosa har blivit så fjortisstämplat, förut älskade jag rosa men jag tycker samtidigt att det inte är lika fint längre. Men, (det finns nästan alltid nått men med mode) den här sötsaken från Indiska var faktiskt riktigt fin, och den är i ljusrosa! Tänk dig själv att ha på sig en sån klänning till sommaren då man är riktigt brun. Och när jag tänker efter så älskar jag Marie Antoinette filmen, och där finns det med väldigt mycket rosa, men som med dom flesta färger så finns det olika nyanser. Gammelrosa tillexempel tycker jag är finare än illrosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0