Rock chic deluxe

     

Okej, jag kanske har varit inne på Gucci butiken i Stockhom på birger jarlsgatan cirka 6 gånger, måste säga att det faktiskt är ganska mycket eftersom att det inte är särskilt vanligt med 16 åringar som går in där (eller?). Iallafall, när jag har varit inne där har jag liksom inte tänkt "Gud så snygga kläder" för jag har faktiskt inte tyckt det, jag har alltid tänkt att dom har sett tantiga ut. Däremot har skorna och väskorna alltid varit snygga, killkläderna med. När jag sen går förbi och ser dom helt otroligt fina kampanjbilderna tänker man "Fett fina kläder", för jag tycker faktiskt att Gucci är en av dom modebutiker som har riktigt fina kampanjbilder, och vi ska inte ens tala om kläderna på catwalken, grymt snygga kläder. Look for yourself ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0