Fredag

Imorgon är det fredag (wiho) och då ska jag på middag/fest hemma hos Filippa. Kommer bli jättekul, men som vanligt när man ska ut på något så kommer den alltid, svåra, frågan upp "Vad ska jag ta på mig?". Tråkigt nog så sa Filippa att man inte får ha högklackat på sig för det gör repor på golvet, så, hejdå pumps. Klänning är såklart ett måste enligt mig, så jag funderar på att ta den nyinköpta H&M linnet att ha till leggings. Ja, det får nog bli det! Ett tips till er andra som ska på middag eller ut, något som alltid är ett säkert kort är att ta på sig en svart klänning. Svart kan aldrig bli fel.

Kommentarer
Postat av: márcia

men sophie, NÄHÄ!? :P

2008-02-09 @ 20:37:58
Postat av: Sophie

om du bara lägger en massa onödiga kommentarer hela tiden márcia så kan du ju lika gärna sluta läsa min blogg?

2008-02-10 @ 16:18:35
URL: http://runways.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0