Keira Knightley



Hon är nog min absoluta favorit skådespelerska! Hon är otroligt vacker, har talang och jag älskar hennes brittiska accent. Jag har sett filmer med henne som Love Actually, Atonement och Pride and Prejudice, och jag älskar alla filmer starkt. Hon har så fina karaktärer i hennes filmer vilket får mig att gilla henne, även om hon kanske inte är så personligen, för skådespelerskor spelar ju någon annan och behöver nödvändigtvis inte vara så i verkligheten. Atonement är sorglig och väldigt känslosam, sådana filmer gillar jag, de som är lite mer speciella. Antingen hatar man den filmen eller älskar den, samma sak gäller nog Pride and Prejudice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0