Outside the catwalk

 

Hm, jag undrar varför majoriteten av modeller har så snygga kläder även utanför catwalken, men jag antar att inom modellbranshcen så lär man sig nog väldigt mycket av mode och det växer liksom fram ett intresse för det. Jag tror också att modeller får väldigt mycket kläder av designers eftersom att dom använder modeller som sina kläddockor för att deras märke ska synas på just den modellen. Daria Werbovy är en av dom modeller som har riktigt snygg klädstil, sen har vi också Gemma Ward och Lily Donaldson.

Daria Werbovy - älskar den blommiga klänningen och skinnjackan till det, samt lagom makeup och ostylat hår.
Alessandra Ambrosio - snyggt när klänningen går över i en annan färg, även hon har skinnjacka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

De får faktiskt mycket kläder av märkena de jobbar för, t.ex. fick Caroline Winberg hela Balenciaga kollektionen. Det är kanske därför det ofta går runt med snygga kläder.

2008-04-22 @ 19:18:26
Postat av: Sophie

jag har svårt att tro att EN modell skulle få en hel balenciaga kollektion.

2008-04-23 @ 20:13:07
URL: http://runways.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0