Dagens outfit 26/4

Amanda Bynes


Vilket fint vårväder ute! Okej inte idag kanske, men igår var det första dan på länge som det var riktigt varmt och man kunde faktikst gå barbent (wiho), eller ja framförallt kunde man plocka fram sina vårkläder och gå ut i klänning utan att frysa, och kanske viktigast av allt, JAG kunde äntligen ta på mig mina ballerinas som jag har längtat efter att ha hela vintern. Jag funderar på att köpa ett par sandaler också, Amanda Bynes sandaler var riktigt fina. För övrigt så har jag mycket att göra i helgen så jag hinner nog inte blogga så mycket, men något ska jag nog kunna åstadkomma(om det nu stavas så).


Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0