Love actually

image88



Jag absolut ÄLSKAR den här filmen! Den är så otroligt mysig och charmig, men dessutom sorglig. Jag tycker om nästan alla sorters kärleksfilmer, och jag brukar dessutom gråta till alla. Love Actually är en sån film som man skulle kunna se 100 gånger utan att tröttna på den, och självklart är den kanske som bäst att se på julen eftersom att det är juletid i filmen. Det som jag dessutom tycker om med filmen är att den utspelar sig i London, hittils världens bästa stad för mig! Längtar dit igen, det var så otroligt kul att gå runt på alla shoppinggator, gå över broar med utsikt, och att uppleva alla andra sevärdeheter. Definitvt en stad som man måste ha besökt, det tillhör allmännbildningen enligt mina föräldrar. Love actually är en film om olika sorters kärleksberättelser, kärlek till vänner, släktingar, barn, män och kvinnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0