Lite om mig själv

image799

Brukar inte skriva om mig själv, men sånna här "test" kan faktiskt vara kul.

Har du pojkvän/flickvän? Ja pojkvän!

Är du kär? Jaa

Hur tidigt stiger du upp? Beror på när jag börjar, men vanligtvis runt 7

Vem/vilka vet mest om dig? Hm.. Henry, Lisa, Marcia.. och Roya också skulle jag tro :)

Gillar du att slåss? Haha neej, bara när jag blir sur på syrran

Vad ska du göra ikväll? Prommis med Lisa

Har du utländska föräldrar?
Nja, pappa är halvdansk

Var har du ont?
I ryggen.

Är du bra på att måla? Jaa

Vem kramade du senast? David

Vad längtar du till? Julafton, helgen och Nyår

Sparare eller slösare? Slösare

Bio eller promenad? Hm, jag skulle nog säga bio.

Är du kittlig? Aa på två ställen

Rädd för insekter? Ja framförallt för myror

Anser du att du är stark?
Haha neej

Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick vara med daven :)

Vad gjorde du kl 8 i morse? Steg upp

Vad har du druckit idag? Mjölk och vatten

Vad var det senaste du åt? Lussebulle

Vad var det senaste du köpte? Brownie och godis (a)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Neej, kärlek är något som växer fram. Men man kan ju defintivt bli förtjust i någon.

Favoritklädsel? Avslappnat, men ändå snyggt.

Vad gör dig glad just nu? Att jag ska snart köpa godis

Höger- eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Lugn

Sommarplaner:
Festa, vara med kompisar, sex on the beach (haha), och SOLA satan.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna bli osynlig.

Gillar du att sjunga? Japp

Vad längtar du mest efter just nu? Jullovet

Kommentarer
Postat av: Anna

Din lilla tjyv!! ;D

2007-12-10 @ 20:00:21
URL: http://annavictoriaelisabeth.blogg.se
Postat av: nells

Glooooooooriiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaa

2007-12-11 @ 17:33:33
URL: http://nellas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0