Stilikonen nr.1

image392

Skådespelerskan och it-tjejen Sienna Miller är en av världens främsta stilikoner just nu. Många skriver att Sienna har den såkallade boho chic-stilen med långa, svepande kjolar och linnen. Men enligt hon själv är hon absolut inte någon trendsättare.

 Och såhär sa hon till Style:        
- Det känns som om människor förväntar sig att jag ska starta nästa stora trend. De brukade klaga på att de var trötta på boho-stilen men jag gillar den oavsett. Det är inte mitt fel att ni andra kopierade stilen, bar den och sen blev trötta på den. Jag bryr mig inte. 

Som ni säkert har hört så har Sienna och hennes syster Savannah lanserat sitt alldeles egna klädmärke Twenty&Twelve, i kollektionen för hösten och vintern syns bland annat smala jeans med blixtlås på vaderna, klänningar i silke och långa rockar.

 - Vårt märke handlar inte om att starta trender, säger Sienna till Telegraph. Det är ingen engångs-grej, vi har redan gjort klart kolllektionen för våren och sommaren 2008 och vi arbetar också på en linje med underkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0