How to walk in high heels

image272


Det finns nog inga riktiga tips och trick till att gå i högklackat, iallafall inte några som fungerar. Man ska bara ta på sig högklackade skor om man kan gå i dom, annars får man bara ångest tankar som "Åh, varför tog jag på mig dom här?! Jag skulle ha tagit mina sandaler istället..", och det är inte kul att behöva tänka så när man är mitt inne i stan bland folk som rusar fram och tillbaka, och det är definitivt inte kul att se ut som något ranglande spektakel. Därför är det enda bästa sättet att lära sig att gå i högklackat är just att GÅ I HÖGKLACKAT, kanske inte ute på stan men däremot hemma i lägenheten. Tillexempel, när du ska städa rummet, gör det med högklackat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0