Sommarbrun


image8                             image9
1. Dior bronze pouder                                           2. Dove summer glow


Visst vill vi alla vara bruna?
När sommaren tar slut känner man alltid att den bruna färgen försvinner direkt, men det finns många hjälpmedel som får dig att hålla kvar den dära bruna färgen. Här är några favoriter som jag själv använder, dior bronze pouder använder jag dagligen. Man behöver inte ta jättemycket för att se brun ut, det hjälper med att bara ta lite grann .. Det ska ju helst se naturligt ut än översminkad. Dove summer glow använder jag mest på benen, färgen kan lätt se gul ut om man tar aldeles för mycket i en mängd. 
- Less is more
Nu har jag även sett på reklam att Dove summer glow finns även för ansiktet, den måste jag köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0